پورتال مخابرات منطقه ایلام

news_title

دیدار مهندس حاجی محمدی معاونت شبکه ارتباطات ثابت به نمایندگی از مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران

css

*** در مورخ 27/5/93 دومین روز از وقوع زلزله مهندس حاجی محمدی معاونت شبکه ارتباطات ثابت به نمایندگی از مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران مهندس ابراهیمی از مرکز تلفن و ساختمان اداری اداره مخابرات شهرستان آبدانان بازدید بعمل آورند و از نزدیک مشکلات مربوطه را بررسی نمودند. بعد از بازدید کامل از اماکن فوق و تصویربرداری کامل از آنها جلسه شورای بحران مخابرات با حضور مهندس حاجی محمدی و مهندس اسدی سرپرست شرکت مخابرات استان ایلام و آقای مهندس احمدی حراست و مهندس پورکریم مدیرنگهداری و پشتیبانی و مهندس بیگ محمدی مدیرسیار و رئیس اداره مخابرات شهرستان آبدانان و دیگر کارکنان برگزار شد که ابتدا مهندس نوری رئیس اداره شهرستان آبدانان گزارشی از وقوع زلزله و اقدامات صورت گرفته توسط خود و همکارانش را ارائه داد سپس مهندس اسدی سرپرست شرکت مخابرات استان ضمن خیرمقدم به خاطر حضور مهندس حاجی محمدی حضور ایشان را دلگرمی و روحیه مضاعف همکاران دانست و خواستار آن شد تا مسئولین در شرکت مخابرات کشور عنایت ویژه ای به شرکت مخابرات استان داشته باشند چه از نظر نوسازی ساختمان و چه خرید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی سپس مهندس حاجی محمدی تقدیر و تشکر فراوان نمود از همکاران در مخابرات از سرپرست شرکت مخابرات گرفته تا مدیران تا رئیس اداره مخابرات شهرستان آبدانان و دیگر همکارانش افزودند اینجانب حامل سلام مهندس ابراهیمی بوده تشکر می نمایم که در وقوع زلزله نگذاشتید ارتباط قطع شود با توجه به اینکه ساختمان اداری و فنی شهرستان آبدانان تخریب شده اما جانانه کار ارتباط دهی را انجام دادی و خللی بوجود نیامده در پایان جلسه مقرر گردید.

1-   ارسال یک مرکز 10Kبصورت سیار (تلفن ثابت) به شهرستان پیگیری از طریق معاونت محترم شبکه.

2-   ارسال و تهیه لوازم و تجهیزات ضروری برابر لیست درخواستی استان.

3-   برگردان مرکز تلفن موجود بر روی تلفن مرکز جدید (تلفن ثابت)

4-   مستقر نمودن پرسنل اداری و فنی در داخل محوطه مخابرات جهت پاسخگویی به مردم و مشتریان از لحاظ رفع خرابی و سرویس به مردم

5-   اعزام اکیپ های فنی به صورت مداوم جهت پشتیبانی از سیستم های مخابراتی به طور کامل

6-   گزارش مستمر از شهرستان و ارسال به مرکز استان و سپس به معاونت محترم شبکه از روندکار و عملیات اجرایی.

7-   نصب تجهیزات کنترلی و OMC(نگهداری مرکز تلفن و 117 و شبکه کابل) در داخل محوطه جهت پاسخگویی مشتریان در حد رفع خرابی سیم های هوایی بصورت روزانه انجام و خرابیهای مرکزی وکابلی کماکان به قوت خودباقی است.

8-   پاسخگویی مشتریان از جمله (مشتریان ADSL–آبونمان- موبایل و غیره) به صورت روزانه انجام می گیرد.

9-   تجهیز نمودن کانکس های داخل محوطه جهت مستقر کردن قسمت­های اموراداری و مشتریان.

10- یک دستگاه BTSجهت ارائه خدمات به آوارگان در پارک شهرداری.

لازم به ذکر است که شرایط برابر روال قبلی همچنان ادامه دارد و نیاز مبرم به پشتیبانی و تهیه تجهیزات می باشد. 

روابط عمومی شرکت مخابرات استان ایلام
تاربخ ارسال خبر : 1393-05-27



-->

v

نظر شما در مورد سایت چیست ؟



v

بازدید امروز : 844
بازدید دیروز : 1008
بازدید کل : 1292776
افراد آنلاین: نفر 3